La nostra història
1996 fue quien presenció el momento
Vam emprendre el repte de fer un pas cap endavant, iniciar un projecte amb bon peu: una aposta en el mercat de l’mobiliari d’oficina./span>
Obrir les portes de GAPSA per primera vegada, només va ser el començament
Recordo la plantilla. Un equip entusiasta format per catorze membres, il·lusionats per veure com les aspiracions de diferenciar a GAPSA d’altres fabricants nacionals de mobiliari d’oficina, s’anaven fent realitat.
¿La nostra estratègia?
Especialitzar-nos en una única línia de negoci: ser el fabricant de l’armari metàl·lic de persiana més competitiu de mercat. L’obstinació, l’esforç i la tasca sacrificada d’un equip compromès, van ser factors clau del nostre èxit: llançar un producte de qualitat, veure néixer i créixer una participació de mercat molt significativa i aconseguir posicionar-nos en el sector fins a aconseguir un lideratge a nivell europeu , que hem conservat al llarg de tots aquests anys i de el qual seguim gaudint actualment.